Το 2014 θα πρέπει να ήταν η χρονιά που λόγω διαφόρων ευτυχών αλλά και ατυχών συγκυριών, άκουσα την λιγότερη "καινούργια μουσική" εδώ και πολλά χρόνια...
Οι Dark Rags συζητούν με τον Χρήστο Πελτέκη για το νέο τους δίσκο, την κυκλοφορία του σε ξένο label, για τα hype της τοπικής σκηνής, τις αγάπες τους και την παράνοια.