10 κομμάτια που επηρέασαν το 'Motto'
Κάθε δίσκος κουβαλάει συνειδητά ή/και ασυνείδητα μουσικές μνήμες και επιρροές. Ο παλιός γνώριμος μας μουσικός με το νέο project μας αποκαλύπτει κάποιες από αυτές
1. Voyage – Souvenirs
Αγνή μελωδικότατη disco που έρχεται από το 1978 και που είναι αδύνατο να μην σε παρασύρει σε ντελικάτες (ή και άτσαλες) χορευτικές κινήσεις. Είναι αυτή η ακαταμάχητη μελωδία και τα γυναικεία φωνητικά που ήταν βασική επιρροή στο ‘Plumidisco’ αλλά και σε σημεία του ‘Polybag.’
2. Ilija Rudman – Front Era (A Vision of Panorama Remix)
Ο Ilija Rudman είναι DJ και παραγωγός από την Κροατία. Το remix στο ‘Front Era’ από A Vision of Panorama είναι ένας balearic disco ύμνος. Θυμάμαι να παρακολουθώ το 12’’ βινύλιο να γυρίζει στο πικ απ και να σκέφτομαι ότι θέλω κι εγώ να κάνω κάτι με ανάλογο groove χρησιμοποιώντας παράλληλα «ψεύτικα» synth πνευστά.
3. Lindstrøm – Closing Shot
Ο Νορβηγός Hans-Peter Lindstrøm (κοινώς γνωστός ως σκέτο Lindstrøm) είναι αρχιμάστορας της παραγωγής σύγχρονης discο. Το δε ‘Closing Shot’ δημιουργεί αβίαστες εικόνες «στροβιλίζουσας» ευφορίας. Αγαπημένο track στα εκάστοτε dj sets και ξεκάθαρη επιρροή ως προς το ‘Motto’.
4. Todd Terje – Strandbar Disko
Ο έτερος αρχιμάστορας της nu-disco παραγωγής και, επίσης, εκ Νορβηγίας ορμώμενος Todd Terje παραδίδει μαθήματα δημιουργίας πάνω στο χορευτικό ιδίωμα στο οποίο και ειδικεύεται. Λατρεμένο κομμάτι από όταν κυκλοφόρησε εννιά, περίπου, χρόνια πριν, έχει συνειδητή επίδραση πάνω στο project NTENTENIS.
5. Keysha – Stop It!
Ένα βραδυφλεγές soul (;), RnB (;) electronic αριστούργημα για κάθε στιγμή και ώρα. Κάποιος μπορεί να πει ότι η επιρροή του συγκεκριμένου κομματιού δεν είναι προφανής στα 4 κομμάτια του ‘Motto’, αλλά η ψυχοσύνθεση του track βρισκόταν ολούθε στην ατμόσφαιρα κατά την σύλληψη του E.P.
6. IchiSan – Kozmetica
Ο άρχοντας της ηλεκτρονικής μελωδίας IchiSan (κατά κόσμον Igor Škafar) έρχεται από την Σλοβενία για να λιώσει καρδιές στα «ήσυχα» dancefloors με το ‘Kozmetica’. Ο συγκεκριμένος παραγωγός είναι συνολικά μια μεγάλη επιρροή και το συγκεκριμένο κομμάτι μουσικής στροβίλιζε διαρκώς στο κεφάλι κατά την παραγωγή των τραγουδιών του ‘Motto’.
7. Too Smooth Christ – Mon I Need an Emax
O Too Smooth Christ (αλλιώς Christophe Le Gall) έχει τον τρόπο να χτίσει ένα ηλεκτρονικό κομψοτέχνημα με περίσσεια τεχνική όπως ακριβώς κάνει στο φανταστικό ‘Mom I Need an Emax’. Η μελωδία πάντα σε πρώτο πλάνο σε σημείο που επηρεάζει και καθορίζει, ως ένα βαθμό, και τα βασικά ζητούμενα που ήθελα να προκύψουν μέσα από το αποτέλεσμα του ‘Motto’.
8. Roberto – Celestial Bodies
Ακόμα ένα μελωδικό ηλεκτρονικό πόνημα που καταφέρνει να ταξιδέψει το μυαλό σε όμορφα ράθυμες χορευτικές καταστάσεις, αυτή την φορά από τον Καναδό Roberto, τον Robert Steenkamer δηλαδή. Τα φανταστικά drums του κομματιού έδωσαν πνοή στην έμπνευση που σχετίζεται με το ρυθμικό μέρος της παραγωγής του E.P.
9. Daniel T. – Tetrachromat
Ο Daniel T. (ολογράφως Daniel Terndrup) υφαίνει την υπέροχη slo-mo disco house τεχνική και αισθητική του μέσα από το ‘Tetrachromat’. Τα υπέροχα τύμπανα και η «κολλητική» επαναλαμβανόμενη μελωδία δεν λένε να φύγουν από το κεφάλι μου ούτε την στιγμή που γράφω αυτές τις αράδες με τα κομμάτια που επηρέασαν το ‘Motto’.
10. Pink Rhythm – Melodies of Love
1985 και οι Pink Rhythm παραδίδουν στον κόσμο το synth pop disco μεγαλείο του ‘Melodies of Love’. Αν το ‘Motto’ E.P. καταφέρει να συλλάβει ένα ελάχιστα μικρό ίχνος του groove, της μελωδικότητας και του συναισθήματος που βγάζει αυτό το track, τότε είμαι τρισευτυχισμένος.
Το μουσικό project NTENTENIS είναι το προσωπικό όχημα του Βαγγέλη Κυριακάκη (ιδρυτικό μέλος των Τhe Model Spy) και δημιουργήθηκε ως ανάγκη διαφυγής από τις διακοπές «απομόνωσης» στην ορεινή Αρκαδία το καλοκαίρι του 2020 και ταυτόχρονα, ως ένα μέσο να διοχετεύσει την αγάπη του για την χορευτική μουσική πέρα από την εν γένει indie pop. Κυκλοφορεί από τις Veego Records και Just Gazing Records.