Ο Ridley Scott δίνει την σκυτάλη σε νεότερο σκηνοθέτη. Από τέτοια franchise άλλωστε δουλεύει πια το Χόλιγουντ. Έγινε λοιπόν τελικά 'δικαιοχρησία' του έργου; Του Παναγιώτη Αναστασόπουλου
ΣΙΝΕΜΑ - ΘΕΑΤΡΟ
Μια πλειάδα από ταινιάκια με ποικίλη θεματολογία, πρωτότυπους τίτλους και πολλά όνειρα και φιλοδοξίες. Μια προεπισκόπηση του Κώστα Καρδερίνη
Τι κάνει μια τίγρις έξω από το κλουβί στην μεταφορική ανθρώπινη ζούγκλα; Του Κώστα Καρδερίνη
Όταν η 'συμπερίληψη' έχει γίνει μέχρι και εταιρικό μότο, η απάντηση είναι η ζωή και οι πραγματικοί άνθρωποι. Η καθεμιά με τις ιδιαιτερότητες της. Του Κώστα Καρδερίνη
Εισιτήρια ανάρπαστα (κατά τα εσχάτως ειωθότα), σκηνοθέτης και έργο με όνομα βαρύ, και η αέναη κουβέντα για την πιστότητα της ερμηνείας. Του Παναγιώτη Αναστασόπουλου
Ένας 'άδωξος μπάσταρδος' κόντρα σε φύση και κληρονομημένες εξουσίες. Του Κώστα Καρδερίνη
Ταινία με εξάχρονη πρωταγωνίστρια έχει εξασφαλισμένη την προσοχή και την συγκίνηση. Του Κώστα Καρδερίνη
Κι αν η κριτική υποδοχή της πρόσφατης πρωθύστερης ταινίας υπήρξε μάλλον... δυσοίωνη, αποτέλεσε ωστόσο αφορμή για τον Παναγιώτη Αναστασόπουλου να επιστρέψει εκεί που ξεκίνησαν όλα.
Μια βιογραφικής αφόρμησης ταινία, η οποία ωστόσο δεν περιορίζεται σε εκείνες τις 'ω, οι ωραίες μέρες'. Του Κώστα Καρδερίνη
Όταν η παράδοση προσαρμόζεται στις σύγχρονες επιταγές. Και βρίσκει μάλιστα ακροατήριο. Του Στυλιανού Τζιρίτα
Πάει ένα ακόμη φεστιβάλ. Σαν μετρητής του καιρού που περνά. Και αλλάζει. Του Κώστα Καρδερίνη
Μια παράσταση μετουσίωσης αλλά και υπέρβασης της προσωπικής τραυματικής εμπειρίας. Του Στυλιανού Τζιρίτα
Ο εξωτερικός παράγοντας που έρχεται να διαταράξει την ισορροπία ενός συστήματος. Ένα κλασικό μοτίβο του κινηματογράφου, εδώ με φόντο ένα αυστραλέζικο μοναστήρι. Του Κώστα Καρδερίνη
Πληθωρισμός στα μουσικά ντοκιμαντέρ. Συνοδεύεται ωστόσο η ποσότητα με αντίστοιχη ποιότητα; Η απάντηση προσεχώς στις αίθουσες. Του Κώστα Καρδερίνη
Τόκιο, Βερολίνο, Παρίσι, Λισαβόνα, και πολλές άλλες στο μεταξύ, και τώρα πίσω στο Τόκιο. Το ταξίδι του Βιμ Βέντερς συνεχίζεται... Του Κώστα Καρδερίνη
Ο Παναγιώτης Αναστασόπουλος συνεχίζει την περιήγηση του στα κινηματογραφικά μονοπάτια του τρόμου. Εν προκειμένω, του terreur.
Μια πραγματικά απερίγραπτη ταινία σε μια απόπειρα περιγραφής της από τον Κώστα Καρδερίνη
Οι ταινίες, οι πρωταγωνιστές, οι μουσικές, τα στερεότυπα και οι καλύτερες-χειρότερες αιματηρές σκηνές. Περπατά εις το δάσος όταν ο δολοφόνος δεν είναι εκεί ο Παναγιώτης Αναστασόπουλος
Καταλήψεις (που πια στη συστημική αργκό λέγονται... takeover), τρένα, ταξίδια στο παρελθόν. Του Κώστα Καρδερίνη
…που φυσικά απαντάται σε αυτό το νέο ελληνικό αξιόλογο θεατρικό κείμενο με τους επικαιρικούς συμβολισμούς. Του Στυλιανού Τζιρίτα
Πολλές ταινίες είδε (και έγραψε γι αυτές) το 2023, ο Κώστας Καρδερίνης, αν έπρεπε να διαλέξει μία, θα ήταν αυτή. Λίγες σκέψεις με την αφορμή αυτή.
Μαθήματα σινεμά, επιμονής κι ανταρσίας στο πορτραίτο μιας σπουδαίας κυρίας. Του Κώστα Καρδερίνη
Σε έναν ατομοκεντρικό κόσμο πόσο παράταιρο φαντάζει το σινεμά του Λόουτς με την πίστη του στην δύναμη της αλληλεγγύης και της συναδελφικότητας; Και ελπιδοφόρο ταυτόχρονα. Του Κώστα Καρδερίνη
Είναι ο μοναδικός τρόπος του σινεμά να μπορεί να αφηγηθεί μια δύσκολη ιστορία με ανάλαφρο τρόπο. Του Κώστα Καρδερίνη
Τα άλλα κινηματογραφικά πρόσωπα της Χαδούλας-Φραγκογιαννούς. Του Κώστα Καρδερίνη
Από τους σκηνοθέτες που πας και βλέπεις τις ταινίες του... αβλεπτί, χωρίς να διαβάσεις καν κριτική. (Όχι, του Κώστα Καρδερίνη να την διαβάσετε)
''Πολυσύνθετη, πολυπρισματική, πολυμεσική, ερεθιστική, βιωματική και προκλητική' χο(ω)ροθεατρική παράσταση. Του Κώστα Καρδερίνη
Σε τούτο το φεστιβάλ, συνάντησα τους φίλους μου κι είδα ταινίες πολλές μια νύχτα του χειμώνα. Του Κώστα Καρδερίνη
Ένα 'ιερό τέρας" στη μουσική κι ένας σπουδαίος Ιάπωνας της τέχνης του μοντάζ. Του Κώστα Καρδερίνη
Μεγάλο θέατρο που νοιάζεται, με αρχέγονες ρίζες και προορισμό. Της Ελένης Φουντή
Σελίδες | Σελίδες
|