ΣΙΝΕΜΑ - ΘΕΑΤΡΟ

Ο Ridley Scott δίνει την σκυτάλη σε νεότερο σκηνοθέτη. Από τέτοια franchise άλλωστε δουλεύει πια το Χόλιγουντ. Έγινε λοιπόν τελικά 'δικαιοχρησία' του έργου; Του Παναγιώτη Αναστασόπουλου
Ο εξωτερικός παράγοντας που έρχεται να διαταράξει την ισορροπία ενός συστήματος. Ένα κλασικό μοτίβο του κινηματογράφου, εδώ με φόντο ένα αυστραλέζικο μοναστήρι. Του Κώστα Καρδερίνη
Τόκιο, Βερολίνο, Παρίσι, Λισαβόνα, και πολλές άλλες στο μεταξύ, και τώρα πίσω στο Τόκιο. Το ταξίδι του Βιμ Βέντερς συνεχίζεται... Του Κώστα Καρδερίνη
Ο Παναγιώτης Αναστασόπουλος συνεχίζει την περιήγηση του στα κινηματογραφικά μονοπάτια του τρόμου. Εν προκειμένω, του terreur.
Οι ταινίες, οι πρωταγωνιστές, οι μουσικές, τα στερεότυπα και οι καλύτερες-χειρότερες αιματηρές σκηνές. Περπατά εις το δάσος όταν ο δολοφόνος δεν είναι εκεί ο Παναγιώτης Αναστασόπουλος
…που φυσικά απαντάται σε αυτό το νέο ελληνικό αξιόλογο θεατρικό κείμενο με τους επικαιρικούς συμβολισμούς. Του Στυλιανού Τζιρίτα
Πολλές ταινίες είδε (και έγραψε γι αυτές) το 2023, ο Κώστας Καρδερίνης, αν έπρεπε να διαλέξει μία, θα ήταν αυτή. Λίγες σκέψεις με την αφορμή αυτή.
Σε έναν ατομοκεντρικό κόσμο πόσο παράταιρο φαντάζει το σινεμά του Λόουτς με την πίστη του στην δύναμη της αλληλεγγύης και της συναδελφικότητας; Και ελπιδοφόρο ταυτόχρονα. Του Κώστα Καρδερίνη
Από τους σκηνοθέτες που πας και βλέπεις τις ταινίες του... αβλεπτί, χωρίς να διαβάσεις καν κριτική. (Όχι, του Κώστα Καρδερίνη να την διαβάσετε)
''Πολυσύνθετη, πολυπρισματική, πολυμεσική, ερεθιστική, βιωματική και προκλητική' χο(ω)ροθεατρική παράσταση. Του Κώστα Καρδερίνη

Σελίδες

Σελίδες

  • από 47 σελίδες, 1405 εγγραφές
Εγγραφή στο RSS της κατηγορίας