Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
  • BAND LIST
  • ΕΛΛΗΝΙΚΑ
  • ΣΥΝΤΑΚΤΡΙΕΣ/ΕΣ
  • AUDIO / VIDEO
  • WEB RADIOS
  • MUSIC BLOGS / SITES
  • BANDCAMP / SOUNDCLOUD
  • LIVE DATES
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Αρχική
  • ΔΙΣΚΟΙ
  • ΘΕΜΑΤΑ
  • ΣΤΗΛΕΣ
  • LIVE REVIEWS
  • BE MY GUEST
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑ
  • ΣΙΝΕΜΑ - ΘΕΑΤΡΟ
  • ΒΙΒΛΙΑ

2013: οι αγαπημένες ταινίες

Αγαπημένες ταινίες (15), αγαπημένες από το 54ο ΦΚΘ (21) και λαχταριστά ντοκιμαντέρ από το 15ο ΦΝτΘ (11). Του Κώστα Καρδερίνη

Καταρχήν καλή κινηματογραφική χρονιά σε όλους, με υγεία και ψυχική ανθεκτικότητα.

Ξεκινώ αναφέροντας κάποιες ταινίες που δε βρίσκονται στη φετινή λίστα γιατί ήταν στην περσινή: Πίσω από τους Λόφους [του Cristian Mungiu], Το Αγόρι τρώει το Φαγητό του Πουλιού [του Έκτορα Λυγίζου], Μετά τη Λουτσία [της Michel Franco], NO [του Pablo Larrain], Η Πέτρα της Υπομονής [του Atiq Rahimi], Το Πρόσωπο της Ομίχλης [του Sergei Loznitsa], Κάτι σαν Έρωτας [του Abbas Kiarostami], Holy Motors [του Leos Carax], Στο Κενό της [της Rama Burshtein], Tabu [του Miguel Gomes]. Η Αφροδίτη με τη Γούνα [του Polanski] βρίσκεται στις φεστιβαλικές μου επιλογές.


The Master 13. Μάστερ, του Paul Thomas Anderson
The Master [2012 ΗΠ, 144λ.]
Ο σκηνοθέτης Πολ Τόμας Άντερσον είναι μάστωρ έχοντας κάνει μόλις 6 ταινίες σε 16 χρόνια, μαστ οι 4 εξ αυτών. Μάστερ στο χειρισμό πολυπρόσωπων καστ και μεγάλων σε διάρκεια παραγωγών. Μάστερ στο κοντινό στριφογύρισμα της κάμερας γύρω από τα πρόσωπα των σεναρίων του. Μάστερ στη διάπλαση χαρακτήρων που σταδιακά αποκαλύπτονται αλλότριοι και απωθητικοί. Μάστερ στη δημιουργία "οικογενειακού κλίματος" που ξενίζει και... παραξενίζει μάλιστα. Μάστερ στην απεικόνιση της άξενης περιαστικής και μεταγροτικής Αμερικής που μαστίζεται από μεσσίες και αποστόλους.
Περισσότεροι: Μάστερ εντ Σέρβαντ  

11. Λίνκολν, του Steven Spielberg
Lincoln [2012 ΗΠ, 150λ.]
Αλλά το σημαντικότερο σε μια τέτοια αναπαράσταση δεν είναι η ηρωικότητα εκείνων των πρώτων της αμερικανικής δημοκρατίας, όσο οι προβολές που κάνει βάλλοντας έμμεσα κατά της σύγχρονης παγκόσμιας δουλείας των εργαζομένων, κατά της εκμετάλλευσης από αφεντικά τσιφλικάδες του χρήματος [In God we Trust], κατά του σχεδίου υποταγής των συνειδήσεων στους νόμους της μοντέρνας κερδοφορίας των ελάχιστων, έναντι ημών των "άλλων".
Περισσότεροι: Λίνκολν και Εμφύλιοι  


Pieta 02. Πιετά, του Kim Ki-duk
Pieta [2012 Νότια Κορέα, 104λ.]
Η Πιετά είναι ένα ασιατικό νουάρ για τη βία του χρήματος. Τι είναι τα λεφτά; Η αρχή του τέλους των πάντων; Ο μη ήρωας εισπράκτορας εκτελεστής συμβολαίων ακρωτηριασμού είναι "ο διάβολος που βάζει σε πειρασμό τους ανθρώπους για τα φράγκα", είναι μια μηχανή χωρίς συναισθήματα, ένας γιος χωρίς μάνα. Από το πουθενά εμφανίζεται μια μήτηρ πάσης κακίας, έτοιμη για όλα, να μιλά αινιγματικά για Αγάπη, Τιμή, Βία, Οργή / Μίσος, Ζήλια, Εκδίκηση, Θανή. Μάνα ορφανή που συγχωρεί αυτόν τον άσωτο υιό που πήρε ηθελημένα/άθελα, εκών άκων, τη θέση του. Για ένα πουλόβερ αδειανό γίνανε όλα;
Περισσότερος/η: οίκτος κι αποκαθήλωση  

05. Τα Μυστικά Πλάσματα του Νότου, του Benh Zeitlin
Beasts of the Southern Wild [2012 ΗΠ, 93λ.]
Όλα ενέχουν κάποιο μαγικό συμβολισμό, ζουμερό και νόστιμο [Juicy and Delicious]. Η επέλαση των πρωτόγονων βοοειδών [Aurochs, Βους Άουροχς ή Βους ο Πρωτόγονος, αρχαϊστί Ούρος] είναι η λαίλαπα της άφρονης εξέλιξης, της ισοπέδωσης, της εξαφάνισης των πάντων; Ή είναι η εκδίκηση της Αρχέγονης Φύσης; Η αρχέγονη φύση είναι η κλίση προς τη ζωγραφική ή η κληρονομική μαγεία της μητέρας που εξισορροπεί και εξευγενίζει το μένος; Η ενηλικίωση της κόρης σηματοδοτεί το ξύπνημα του βοός και τον κανιβαλισμό του πατρός ή την ανάληψη ευθυνών; Η μικρή μπουκιά του τηγανισμένου, βουτηγμένου σε σος, αλιγάτορα είναι η τελευταία μετάληψη;
Περισσότερα: Μυστικά Πλάσματα και Ψέματα  


Μανάβης 16. Ο Μανάβης, του Δημήτρη Κουτσιαμπασάκου
The Grocer [2013 Ελλάς, 82λ.]
Χειμώνας, Άνοιξη, Καλοκαίρι, Φθινόπωρο και... Χειμώνας. Ντοκιμαντέρ δρόμου, οι περιπλανήσεις ενός ηρακλέα μανάβη που εξακολουθεί να οργώνει τα χωριά της Πίνδου και τις 4 εποχές του χρόνου με το εποχούμενο εμπορικό του κατάστημα. Λειτούργημα που περνάει ήδη στην επόμενη γενιά, σε γιους και νύφες. Ο Κουτσιαμπασάκος καταγράφει πρόσωπα, ζα ζωντανά άγρια και ήμερα, έριδες και φιλίες, χιούμορ και δάκρυα, τραγούδια ορεινά χωρίς ή μετά μουσικής, αποκομμένες επικοινωνίες, καρδιές ζεστές και απλόχερες, χειρονομίες αλληλεγγύης, μετα-μετεμφυλιακή εποποιία στο περιθώριο της εκτροπής του Αχελώου. Σεμνά και ταπεινά.
Περισσότερος: Κουτσιαμπασάκος εν Πίνδω  

07. Πριν τα Μεσάνυχτα, του Richard Linklater
Before Midnight [2013 ΗΠ, 109λ.]
Τρεις ταινίες, το ίδιο ζευγάρι, μία κάθε 9 χρόνια: Πριν το Ξημέρωμα [1995], Πριν το Ηλιοβασίλεμα [2004] και Πριν το Μεσονύχτι [2013]... έτσι για να είναι όλα ενικά ουδέτερα. Βιέννη ανέτειλε, στο Παρίσι έδυσε και... τώρα φεγγαράδα στη Μεσσηνία (Καρδαμύλη, Πύλος και Κορώνη). Μετά από 18 χρόνια τα πρόσωπα είναι ακόμη πιο ζωντανά, έχουν ωριμάσει φυσικά οι ρόλοι και οι άνθρωποι. Οι κουβέντες τους είναι ακόμη πιο αληθινές [σπανιότατο σε ταινίες του είδους και δη σε συνέχειες], κοφτερές, γεμάτες ευφυία σοφία χιούμορ υπονοούμενα, γεμάτες παλμό... και μας δίνουν πάσες να σκεφτούμε, να αναπηδήσουμε, να βγούμε απ' το κουτάκι μας. Το δωρικό φόντο επιδρά υπαινικτικά στο προκείμενο. Το φως, η νύχτα, το κρασί, ο Ethan Τζέσι Hawke, η Julie Σελίν Delpy, όλα στέκουν καλά και στέκουν υπέροχα από μόνα τους. Κι ας έχετε χάσει τις δυο προηγούμενες συνεδρίες.
Περισσότερα: Πριν... αλλά και μετά  


Ecume des Jours 14. Ο Αφρός των Ημερών, του Michel Gondry
L'Ecume des Jours /Mood Indigo [2013 Γαλλία /Βέλγιο, 125λ.]
Μάνος Μπούρας έφα: Εκτιμώ απεριόριστα τη φαντασία του Gondry κι εδώ που τα λέμε, μάλλον καθόλου δε με πειράζει εάν δε δίνει μια δυνατή κινηματογραφική στιγμή με το καινούργιο του ταξίδι στο σελουλόιντ, μια εξίσου αξιομνημόνευτη τουλάχιστον με το μνημειώδες του Eternal Sunshine Of A Spotless Mind [Η Αιώνια Λιακάδα ενός Καθαρού Μυαλού] που έμεινε στην καρδιά όλων όσων το είδαν, σα μία συγκινητική κι ελαφρώς παράδοξη ιστορία αγάπης που πιθανώς να ήθελαν να ζήσουν σε ένα παράλληλο σύμπαν. Ακόμη κι εκεί όμως, ο γράφων προτιμάει να παρατηρεί τα ευρήματα που καταφέρνει και συμπιέζει στα κάδρα του ο Γκοντρί παρά αυτό καθ' αυτό το story.
Περισσότεροι: Αφροί και Έργα και Ημέρες  

15. Το Παρελθόν, του Asghar Farhadi
Le Passe [2013 Γαλλία /Ιταλία, 130λ.]
Από τα Πυροτεχνήματα την Τετάρτη ως την Έλι και τον Ένα Χωρισμό υπάρχει μια μετατόπιση. Το ιρανικό οικογενειακό δίκαιο [το ένα και μοναδικό θέμα σε κάθε ταινία του Φαραντί] μετακομίζει στο Παρίσι [ου-τόπος για τους περισσότερους ιρανούς] μακριά από την ταραγμένη και πολιτικά σπαρασσόμενη χώρα και την πρωτεύουσά της. Η Επανάσταση δείχνει έτσι το ανθρωπινό της πρόσωπο και τη διάθεσή της να επανεξετάσει τη θέση της γυναίκας στην κοινωνία, αρκεί να μη νοιαζόμαστε για την τύχη όσων επιζητούν περισσότερη δημοκρατία σ' αυτήν τη χώρα [Τα Χειρόγραφα δεν Καίγονται]. Το τέλειο παυσίπονο για τον πονοκέφαλο της εξουσίας.


Εχθρός 09. Ο Εχθρός μου, του Γιώργου Τσεμπερόπουλου
The Enemy Within [2013 Ελλάς, 107λ.]
Ο Γιώργος Τσεμπερόπουλος κάνει μια ταινία ανά δεκαετία [Ξαφνικός Έρωτας, Άντε Γεια..., Πίσω Πόρτα]. Ξέρει να περιμένει και ξέρει ότι όλα εντέλει κρίνονται στις λεπτομέρειες. Γνωρίζει ότι τα πράγματα έχουν τουλάχιστον δύο όψεις κι αποφεύγει τις κρίσεις. Κυκλώνει το θέμα με προσοχή κι ευαισθησία. Οι μικρές στιγμές καθημερινότητας, οι περιφερειακοί χαρακτήρες, οι σχέσεις, οι συναντήσεις, τα βλέμματα... όλα είναι καλά ενορχηστρωμένα. Ίσως πολλοί να εκπλαγούν για τον πλάγιο τρόπο που δίνει μερική λύση στο κουβάρι των δυσάρεστων εξελίξεων, παρακάμπτοντας την προφανή οδό.
Περισσότεροι: Εχθρός και Άλλος Εαυτός  

06. Η ζωή της Αντέλ, του Abdellatif Kechiche
La vie d'Adele /Blue Is the Warmest Color [2013 Γαλλία, 179λ.]
Παρά τις τρεις φιλμικές ώρες που καλύπτουν μέρος του κόμικ, η ιστορία δεν είναι ούτε βαρετή ούτε κουραστική. Μεγάλο ατού τα αμέτρητα γκρο πλαν στην αποκαλυπτική Αντέλ Εξαρχόπουλος [Κουτιά, Τη νύχτα που χάθηκαν τα αστέρια, Παλιά ζούσα στο σκοτάδι]. Αγορίστικη, κοριτσίστικη, γυναικεία, νεανική, θυμωμένη, ερωτευμένη, γελαστή, γελασμένη, κλαμένη, πικραμένη, παραστρατημένη, ονειρεμένη, πιωμένη, μεθυσμένη, σοβαρεμένη, πονηρεμένη όχι, πονεμένη, παθιασμένη, ειμαρμένη, κλεμμένη, ξανακερδισμένη, χαμένη, βασανισμένη, ονειρεμένη ακόμα και κοιμωμένη.
Περισσότερες: Ζωές και Εξαρχόπουλοι  

Grande 01. Η Τέλεια Ομορφιά, του Paolo Sorrentino
Grande Belezza [2013 Ιταλία /Γαλλία, 142λ.]
Ο Πάολο Σορεντίνο λατρεύει το ένδοξο ιταλικό σινεμά του Φελίνι, του Βισκόντι, του Παζολίνι, του Αντονιόνι, του Μπερτολούτσι... Μας καθηλώνει μ' ένα ρωμαϊκό μωσαϊκό, γεμάτο ένθετα πλάνα, στροβιλισμούς της κάμερας, στιχομυθίες και παραμιλητά, αναφορές στο παπικό, το μακιαβελικό, το πολιτικό, το κοσμικό, το αμοραλιστικό, το οικονομικό, το λογοτεχνικό, το θεατρικό, το κινηματογραφικό, το οικογενειακό... παρελθόν και μέλλον της Ιταλίας. Από τη Ρωμαϊκή Αυτοκρατορία των εξτρίμ συμποσίων ως την ξεπεσμένη αριστοκρατία της κεκτημένης αδράνειας. Από τα ξεσπάσματα του νεορεαλισμού ως τα εκφυλιστικά πάρτι του Καβαλιέρε. Από το σουρεαλισμό ως το μεταμοντερνισμό και τον κλασικισμό.
Περισσότεροι: Τέλειοι Σορεντίνοι  

08. Oh Boy, του Jan Ole Gerster
Ω Μπόι [2012 Γερμανία, 83λ.]
Το κλίμα της ταινίας έχει κάτι καφκικά κλειστοφοβικό και μαυροχιουμορίστικο [περιφερόμενο στους νυκτερινούς λαβυρίνθους της αστικής μεγαλούπολης] και κάτι σαρδόνιο που παραπέμπει στον Έρμαν Έσε. Η μουσική ατμόσφαιρα είναι κουλ τζαζ αλά Μάιλς Ντέιβις, τα φωνητικά θυμίζουν Σουζάν Βέγκα [The Major Minors & Cherilyn MacNeil]. Υπάρχει μια διαρκής αγωνία ότι κάτι θα συμβεί, κάτι τραγικό και αμετάκλητο. Η αίσθηση του ατελέσφορου είναι διάχυτη, η στασιμότητα τσακίζει, ο παλιμπαιδισμός δημιουργεί άβολες καταστάσεις.
Περισσότερη: Άνοιξη στο Βερολίνο  


Jasmine 12. Θλιμμένη Τζάσμιν, του Woody Allen
Blue Jasmine [2013 ΗΠ, 98λ.]
Cate Blanchett σε ρόλο θηλυκού Γούντι Άλεν. Λεωφορείον ο Πόθος στην εποχή των γκόλντεν μπόις. Δυο κατηγορίες αμερικανών πολιτών. Ένας ιδιώνυμος ρατσισμός. Οι έχοντες, οι αδίστακτοι, οι σπεκουλαδόροι, οι άγοντες και φέροντες, οι που απαξιούν τους υπόλοιπους. Οι άλλοι, η πλεμπάγια, οι φτωχομπινέδες, οι διανοητικά υποτελείς, οι αγόμενοι-φερόμενοι ως κορόιδα. Γύρω-γύρω όλοι στη μέση η Γιασεμίνα, χέρια πόδια στην αυλή όλοι κάθονται στη γη. Τι να την καλύψει; Θάνατος και θλίψη! Όλα εδώ κερδίζονται, χάνονται και πληρώνονται. Η Κέιτ Μπλανσέτ σε παράσταση για έναν, τον καλύτερό της ρόλο.

03. Όλα Χάθηκαν, του J.C. Chandor
All is Lost [2013 ΗΠ, 106λ.]
Ο Άνθρωπός μας! Ο γέρος και η θάλασσα! Ένα λιοντάρι στον Ειρηνικό! Οκτώ ημέρες μέχρι το τέλος του κόσμου, μία παραπάνω απ' όσες χρειάστηκε να δημιουργηθεί. Τύφλα να 'χουν ο ευρηματικός Μαγκάιβερ, ο θαλασσοδαρμένος Οδυσσέας, ο ναυαγός Τομ Χανκς, ο Ιωνάς στην κοιλιά του κήτους. Ωχριούν οι προσπάθειές των μπροστά στον τιτάνιο αγώνα που δίνει ο Άνθρωπός μας, ο εξής ένας, για να επιβιώσει. Ο Ρόμπερτ Ρέντφορντ μονομαχεί με τον εαυτό του και απαντά στη Ζωή του Πι. Σηκώνει στους ώμους του έναν συμβολισμό, για τη μοναξιά και την καθημερινή προσπάθεια κόντρα στον ωκεανό-σύστημα που λυσσάει να τον καταπιεί. Αύτανδρο! Ο Τζέι Σι Τσαντόρ εφ-ευρίσκει τον φλεγόμενο ήλιο πλάι στο ολόγιομο φεγγάρι. Ο Alex Ebert τραγουδάει Amen!


Prisoners 10. Prisoners, του Denis Villeneuve
Αιχμάλωτοι [2013 ΗΠ, 153λ.]
Ποιος αιχμάλωτος και ποιος ελεύθερος; Τις θύτης και τις θύμα; Ποιος κυνηγός και ποιος κυνηγημένος; Ποιος ελάφι και ποιος λύκος; Η Σιωπή των Αμνών στον ενικό, με επιρροές κλίμα και διευθυντή φωτογραφίας [Roger Deakins] από τους αδερφούς Κοέν. Πληθυντικός αριθμός οι νύχτες! Οι νύχτες από δω και πέρα!!! Καστ δυνατό, αγαστό: Hugh Jackman, Viola Davis, Terrence Howard, Melissa Leo. Ο Jake Gyllenhaal στα όρια του λειτουργήματός του. Ψυχαγωγός, πρότυπο επικούρειας λογικής και συναισθησίας. Ο Paul Dano, εξαίρετος ως καθυστερημένος και στερημένος, για πολλά όσκαρ. Η ατμόσφαιρα και το σασπένς συνδιαλέγονται, συμπλέκονται με την υπέροχη "αθόρυβη" μουσική του Johann Johannsson!

04. Οικογενειακή Υπόθεση, του Calin Peter Netzer
Pozitia Copilului /Child's Pose [2013 Ρουμανία, 112λ.]
Το 2009 ο Κάλιν Πέτερ Νέτζερ είχε ενθουσιάσει με το γλυκόπικρο σατιρικό Μετάλλιο Τιμής [Medalia de Onoare / Medal of Honor]. Τώρα επιστρέφει με ένα δράμα, όπου μια οικογένεια πρέπει να ανασυνταχτεί για να αντιμετωπίσει μια έκτακτη κατάσταση αλλά και την επικείμενη ανασυγκρότησή της. Μια αυταρχική μητέρα κοινωνικά καταξιωμένη και δικτυωμένη, ένας γιος καταπιεσμένος ευνουχισμένος υποχόνδριος δυστυχισμένος, ένας πατέρας σκιά παροπλισμένος. Τραχύς ρεαλισμός, συνεχή κοντινά πλάνα τρεμάμενα επιμελώς ατημέλητα, ελλειπτική ανάπτυξη όπου ο θεατής συμπληρώνει τους ορισμούς του σταυρολέξου, κάθαρση με αυτοσχεδιαστική φρεσκάδα, στρωμάτωση φθοράς και παραβατικότητας.

20+1 αγαπημένες από το 54ο ΦΚΘ

20. Ο Άγνωστος της Λίμνης /L'Inconnu du lac /Stranger by the Lake [2013 Γαλλία, 100λ.] Alain Guiraudie /Αλέν Γκιροντί
19. Bίος Μακρύς κι Ανθόσπαρτος /Dolgaya schastlivaya zhizn /A long and happy life, [2013 Ρωσία, 77λ.] Boris Khlebnikov
18. Σκληρή Νύχτα /Concrete Night [2013 Φινλανδία-Σουηδία-Δανία, 96λ.] Πίργιο Χονκασάλο
17. Παπούσα /Papusza [2013 Πολωνία, 131λ.] Γιοάνα Κος-Κράουτσε, Κρίστοφ Κράουτσε
16. Ida /Ίντα [2013 Πολωνία, 80λ.] Πάβελ Παβλικόφσκι
15. Κουρέλια /Farsh w' Ghata [2013 Αίγυπτος, 87λ.] Άμαντ Αμπντάλα
14. Τα Παιδιά του Ιερέα /Sve?enikova djeca [2013 Κροατία-Σερβία, 96λ.] Βίνκο Μπρέσαν
13. Τζιν /Jin [2013 Τουρκία, 122λ.] Ρεχά Ερντέμ
12. Η Αιώνια Επιστροφή του Αντώνη Παρασκευά [2013 Ελλάς-Τσεχία, 88λ.] Ελίνα Ψύκου
11. Κάρμινα ή το Τίναγμα στον Αέρα /Carmina o Revienta [2013 Ισπανία, 71λ.] Πάκο Λεόν
10. Οκτώβριος-Νοέμβριος /Oktober November [2013 Αυστρία, 114λ.] Γκετς Σπίλμαν
09. Πατέρας και Γιος /Soshite chichi ni naru [2013 Ιαπωνία, 120λ.] Χιροκάζου Κόρε-έντα
08. Όταν Βραδιάζει στο Βουκουρέστι ή Μεταβολισμός /Metabolism or When Evening Falls on Bucharest [2013 Ρουμανία, 89λ.] Κορνέλιου Πορουμπόιου
07. Σέρλι - Οράματα Πραγματικότητας /Shirley - Visions of Reality [2013 Αυστρία, 92λ.] Γκούσταβ Ντόιτς
06. Σάλβο /Salvo [2013 Ιταλία-Γαλλία, 109λ.] Φάμπιο Γκρασαντόνια, Αντόνιο Πιάτσα
05. Το Μεγάλο Τετράδιο /A nagy f?zet [2013 Ουγγαρία-Γερμανία, 109λ.] Γιάνος Σας
04. Τα Χειρόγραφα δεν Καίγονται /Dast-neveshtehaa nemisoozand [2013 Ιράν, 125λ.] Μοχάμαντ Ρασούλοφ
03. Ρόζι /Rosie [2012-3 Ελβετία, 106λ.] Μαρσέλ Γκίσλερ
02. Ο Εγωιστής Γίγαντας /The Selfish Giant [2012 Μεγ. Βρετανία, 93λ.] Κλίο Μπάρναρντ
01. Η Αφροδίτη με τη Γούνα /La Venus a la fourrure [2013 Γαλλία-Πολωνία, 95λ.] Ρομάν Πολάνσκι
00. Φωτίζεις τη Νύχτα /Sen ayd?nlat?rs?n geceyi /Thou Gild'st the Even [2013 Τουρκία, 107λ.] Ονούρ Υνλύ

10+1 λαχταριστά ντοκιμαντέρ από το 15ο ΦΝτΘ

10. Εκεί όπου Πετούν οι Κόνδορες /Where the Condors Fly [2012 Ελβετία /Γερμανία /Χιλή, 90λ.] Carlos Klein /Κάρλος Κλάιν
09. Κλόουν /Les Clowns [2011 Γαλλία, 80λ.] Philippe Pouchain & Yves Riou / Φιλίπ Πουσέν & Ιβ Ριού
08. Turning /Τέρνινγκ [2011 ΗΠ /Δανία, 78λ.] Charles Atlas & Antony /Τσαρλς Άτλας & Άντονι
07. Αποστολή στην Άκρη του Κόσμου /Ekspeditionen til Verdens Ende /The Expedition to the End of the World [2013 Δανία /Σουηδία, 90λ.] Daniel Dencik /Ντάνιελ Ντένσικ
06. Νομάδες του Χειμώνα /Hiver Nomade /Winter Nomads [2012 Ελβετία, 90λ.] Manuel von Sturler /Μανιέλ φον Στιρλέρ
05. Μαθήματα για έναν Πόλεμο /Lecciones para una Guerra /Lessons for a War [2012 Μεξικό, 97λ.] Juan Manuel Sepulveda /Χουάν Μανουέλ Σεπούλβεδα
04. Anaparastasis: Η Ζωή και το Έργο του Γιάννη Χρήστου [1926-1970] /Anaparastasis: The Life and Work of Jani Christou [1926-1970] [2012 Ελλάς, 96λ.] Κωνσταντίνος Ζουλιάτης
03. Το Τελευταίο Ασθενοφόρο της Σόφιας /Poslednata Lineika na Sofia /Sofia's Last Ambulance [2012 Βουλγαρία /Κροατία /Γερμανία, 76λ.] Ilian Metev /Ιλιάν Μέτεφ
02. Λιβ και Ίνγκμαρ /Liv og Ingmar /Liv & Ingmar [2012 Νορβηγία, 81λ.] Dheeraj Akolkar /Ντιράτζ Ακολκάρ
01. Τσβέτανκα /Tzvetanka [2012 Βουλγαρία /Σουηδία, 66λ.] Youlian Tabakov /Γιουλιάν Ταμπάκοφ
00. Ο Σταυρός του Νότου /La Cruz del Sur /The Southern Cross [1992 Αργεντινή, 75λ.] Patricio Guzman /Πατρίτσιο Γκουζμάν

Παραβάσεις

Η λίστα αγαπημένων ταινιών του 2012  
Τα ωραιότερα ντοκς του 15ου ΦΝτΘ  
15 χρόνια μουσικές Εικόνες 21ου Αιώνα  
Πέτρα της Υπομονής ή του σκανδάλου;  
Αγόρι Τρώει Φαγητό Πουλιού, ναμ-ναμ  
Σάουντρακ Βραβείων του 54ου ΦΚΘ  
Ραγισμένα Όνειρα, επικούρεια έπεα  

06/01/2014
Κώστας Γ. ΚαρδερίνηςΚλέφτης Εικόνων

ΤΟΥ ΙΔΙΟΥ ΣΥΝΤΑΚΤΗ

Σινέ-MiC Κιούκα: Πριν το τέλος του καλοκαιριού, του Κωστή Χαραμουντάνη

ΣΙΝΕΜΑ - ΘΕΑΤΡΟ

Σινέ-MiC Το ποτάμι, του Χάρη Ραφτογιάννη

ΣΙΝΕΜΑ - ΘΕΑΤΡΟ

Σινέ-MiC Η ταξιδιώτισσα, του Hong Sang-soo

ΣΙΝΕΜΑ - ΘΕΑΤΡΟ

ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ 2024, κινηματογραφικό αλμανάκ από την Π.Ε.Κ.Κ.

ΕΙΔΗΣΗ

Σινέ-MiC Το αγαπημένο μου γλυκό, των Maryam Moghadam & Behtash Sanaeeha

ΣΙΝΕΜΑ - ΘΕΑΤΡΟ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΤΟΥ ΙΔΙΟΥ ΣΥΝΤΑΚΤΗ

RECOMMENDED

Νοέμβριος 2019 Κάτι καλό να ακούσω;

ΣΤΗΛΗ
Μυστικοί Κήποι/ Χρώματα

Λευκή Συμφωνία Μυστικοί Κήποι/ Χρώματα

ΔΙΣΚΟΣ
Νίκος Σαραντάκος

Νίκος Σαραντάκος Δέκα τραγούδια που μ’ αρέσει να τραγουδάω

BE MY GUEST
22ο έτος
  • ΔΙΣΚΟΙ
  • ΘΕΜΑΤΑ
  • ΣΤΗΛΕΣ
  • LIVE REVIEWS
  • BE MY GUEST
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑ
  • ΣΙΝΕΜΑ - ΘΕΑΤΡΟ
  • ΒΙΒΛΙΑ
  • BAND LIST
  • ΕΛΛΗΝΙΚΑ
  • ΣΥΝΤΑΚΤΡΙΕΣ/ΕΣ
  • AUDIO / VIDEO
  • WEB RADIOS
  • MUSIC BLOGS / SITES
  • BANDCAMP / SOUNDCLOUD
  • LIVE DATES
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Copyright © 2000-2021 MiC, All rights reserved. Designed & Developed by E-Sepia