After the storm
Τέλος στον περιοδεύοντα θίασο με το όνομα Doors του ...21ου αιώνα έδωσε απόφαση δικαστηρίου του LA απαγορεύοντας στους Ray Manzarek και Robbie Krieger να χρησιμοποιούν το όνομα Doors (μήπως θα πρέπει τα ονόματα των group να έχουν πια και ένα ® , έτσι να θυμόμαστε και την εμπορική τους σημασία;) Και όχι μόνο τους παίρνει έτσι την κότα που φτιάχνει τα ...χρυσά αυγά, τους αναγκάζει να μοιραστούν όσα ..αυγά έχει "κλωσήσει" έως τώρα με τους άλλους δύο Doors! Καθώς δε με τον Jim Morrisson υπάρχει ένα μικρό ...τεχνικό πρόβλημα, τα έσοδα θα καρπωθούν οι γονείς του Morrison αλλά και της Pamela!
Δεν ξέρω αν είχαν πάθει "writer's block", πάντως η καταστροφή της Νέας Ορλεάνης έδωσε έμπνευση στους Arcade Fire για τον επόμενο δίσκο τους (μετά το "Funnral" θυμίζω), ο οποίος θα πραγματεύεται το ζήτημα της απώλειας και της τραγωδίας. Το LP αναμένεται του χρόνου. Μέχρι τότε να θυμηθώ που έχω βάλει εκείνα τα Prozac...
Η καταστροφική επέλαση της Κατρίνας ενέπνευσε έναν ακόμη καλλιτέχνη, κινηματογραφιστή αυτή τη φορά, τον γνωστό μας Michael Moore, του οποίου το επόμενο ντοκυμανταίρ θα έχει ως θέμα την καταστροφή της Ν.Ορλεάνης. Μαντέψτε ποιον καταγγέλει ως υπεύθυνο...
Η πάντα πιο πολύ ακτιβίστρια παρά μουσικός Joan Baez επανήλθε μετά από πολλά χρόνια στην ...αποστρατεία και ξαναέπιασε την κιθάρα (δημόσια τουλάχιστον) για να τραγουδήσει αντιπολεμικά άσματα μπροστά στη φάρμα του .."μαντέψτε ποιού" στο Texas.
Βασισμένη στο βιβλίο του Νοτιοαφρικανού Νομπελίστα Τζ. Κούτσι "Περιμένοντας τους Βαρβάρους" (ναι, ο τύπος έχει πράγματι διαβάσει Καβάφη) είναι η καινούργια όπερα του Philip Glass η οποία έκανε την πρεμιέρα της την προηγούμενη εβδομάδα στην Ερφούρτη της Γερμανίας. Θέμα η καταπίεση των μαύρων από τους λευκούς στη Ν.Αφρική, ενώ ο Glass παραλλήλισε το θέμα της όπερας με την εισβολή στο Ιράκ. Μήπως τελικά ο ..."μαντέψτε ποιός" πρέπει να ανακηρυχτεί "μέγας χορηγός των Τεχνών"; Αναλογιστείτε πόσα έργα τέχνης, τραγούδια, θεατρικά κλπ κλπ έχουν φτιαχτεί τα τελευταία χρόνια με αφορμή τα καμώματα του...