Η Σtella στην Sub Pop: ‘Charmed το πρώτο single

Η Σtella έχει αποδείξει όλα αυτά τα χρόνια ότι εργάζεται σκληρά όχι μόνο ως ξεχωριστή μουσικός και συνθέτρια αλλά και μέσα από μια απόλυτα ενεργή ομάδα στη μουσική βιομηχανία. Αν αυτό ακούγεται υπερβολικά εμπορικό σε κάποιους, καλό θα ήταν να αναρωτηθούν πως κατάφερε να υπογράψει στην Sub Pop έχοντας μάλιστα το πρώτο single ήδη σε κυκλοφορία.

Θυμάμαι το 2019 όταν συναντηθήκαμε για μια κουβέντα για το βιβλίο/λεύκωμα που είχε βγάλει τότε, το ‘Lybia’ (περισσότερα μπορείτε να διαβάσετε εδώ) είχαμε μιλήσει ασφαλώς πολύ και για μουσική (από παραγωγές και mastering μέχρι και για την λογική των στίχων) και μου είχε αναφέρει ότι είχε εστιάσει στο πως να κάνει το άλμα στην αλλοδαπή, δουλεύοντας με τους κατάλληλους ανθρώπους στο εξωτερικό οι οποίοι θα μπορούσαν να προωθήσουν στα κατάλληλα χέρια και αυτιά τη δουλειά της.

Τότε είχε καταφέρει να μπει στην καναδική Arbutus Records παραδίδοντας το 2020 το ‘The Break’, τον τρίτο της δίσκο μετά τα δύο πρώτα full albums στη δική μας Inner Ear. Τώρα λοιπόν άλλο ένα σκαλί για την αναντίρρητα προικισμένη Σtella. Η ιδιότυπη όσο και γοητευτικά παρεκκλίνουσα προς το μυστηριώδες folk της με τις χαρακτηριστικές electro πινελιές (ή μήπως πρόκειται για ευφυή προσανάμματα;) βρίσκει στέγη στην αμερικανική ναυαρχίδα του ανεξάρτητου ήχου. Το ‘Charmed’ είναι το πρώτο αποτέλεσμα της συνεργασίας της με την Sub Pop και δεν είναι μόνο το απόλυτα παραισθητικό μεσαιωνικό μπαρόκ που υποδηλώνει η βινιέτα του artwork το επιτυχημένο σημείο του τραγουδιού. Στα 2 λεπτά και 38 δευτερόλεπτα που διαρκεί, η γεμάτη φυσικό echo κιθάρα όσο και οι αναγνωρίσιμες φωνητικές γέφυρες της είναι εκεί σε ισόποση αναλογία με αυτές τις μυστήριες pop πινελιές που την χαρακτηρίζουν.

Αξίζει απόλυτα στην Σtella η επιτυχία και εκτός συνόρων και η προσωπική μου περιέργεια όσο και αδημονία για έναν ολοκληρωμένο δίσκο στην Sub Pop είναι απολύτως πραγματική και καθόλου γραμμένη ως φιοριτούρα-κολοφώνα γι’ αυτό το ωραίο νέο της σύμπραξης της με τον σιατλικό θύλακα έκδοσης ήχου.

Οι φωτογραφίες που πλαισιώνουν το άρθρο είναι (με τη σειρά εμφάνισης τους) της Δήμητρας Τζάνου και του Δημήτρη Λαμπρίδη.