Rockwave, Glastonbury, Jan Berry κι ο Bob με το... φανελάκι

Ανακοινώθηκε το πρόγραμμα του φετινού Rockwave το οποίο και επανέρχεται μετά από απουσία 2 χρόνων στις 18-22 Ιουνίου. Αυτή την φορά ο χώρος τέλεσης είναι η Μαλακάσα, στα 37 χλμ από την Αθήνα και 476 από την Θεσσαλονίκη (ελπίζουμε να αποδειχθεί λειτουργικός και να καθιερωθεί)! Βέβαια το line-up δεν είναι ότι πιο ικανοποιητικό για κάποιον που επιθυμεί να δει κάτι το φρέσκο (συμμετέχουν πολλοί ..υποψήφιοι Έλληνες πολίτες όπως οι Placebo, ο Ρουβάς του gothic (a.k.a ΗΙΜ) ή «νέα» ονόματα όπως ο Peter Gabriel) ή για κάποιον που δεν είναι μεταλλάς (για 2 μέρες η Μαλακάσα θα μετατραπεί σε ... μεταλλουργείο με 80s φαντάσματα όπως οι WASP ή οι Judas Priest). Αλλά εντάξει, ας μην γκρινιάζουμε τόσο, και τους Pixies θα δούμε, και εν τέλει είναι και το μοναδικό τέτοιας εμβέλειας festival στη χώρα μας και χρειάζεται στήριξη!
Ξέρω ότι υπάρχουν αρκετοί που προτιμούν να ...φεστιβαλιαστούν στην Αγγλία και γι' αυτούς το Glastonbury είναι πάντα ένας καλός προορισμός. 25-27 Ιουνίου είναι οι φετινές ημερομηνίες και από την αρχή του μήνα έχουν ήδη βγει τα εισιτήρια στην αγορά. Έχουν ληφθεί μάλιστα μέτρα ώστε να αποφευχθούν τα περσινά παρατράγουδα, όπου τα εισιτήρια είχαν εξαντληθεί σε 23 ώρες και μετά εμφανίστηκαν μαζικά στην μαύρη αγορά. To «μαλλί» είναι 112 λίρες και συν τα διάφορα παρελκόμενα θα φτάσει γύρω στις 130. Οι ενδιαφερόμενοι ας «πατήσουν» εδώ: glastonburyfestivals.co.uk
Πέθανε πριν από 2 εβδομάδες ο Jan Berry, ο οποίος είναι (ήταν δηλαδή!) ο Jan του surf ντουέτου Jan&Dean. Ευφυής και υποτιμημένος μουσικός (επηρέασε τον φίλο του Brian Wilson όσον αφορά την χρήση του studio), αλλά συνάμα και πολύ άτυχος, καθώς ένα σοβαρό αυτοκινητικό δυστύχημα το 1966 διέκοψε την μουσική του πορεία. Κατά τραγική ειρωνεία η μεγάλη τους επιτυχία «Dead Man's Curve» για ένα δυστύχημα μιλούσε... Ας τους θυμόμαστε όμως καλύτερα, τώρα που μυρίζει και καλοκαίρι, για την «Surf city» όπου υπάρχουν ...«two girls for every boy»!
Εκ πείρας μιλώντας, πολλές επιστημονικές έρευνες και μελέτες σχεδιάζονται έτσι, ώστε να αποδείξουν αυτό που εξ αρχής πιστεύει ο ερευνητής! Οπότε μην σας ξενίζει όταν την μία μέρα βγαίνει η είδηση π.χ. ότι «το κρασί βλάπτει» και την άλλη το ακριβώς αντίθετο! Η μελέτη όμως που πραγματοποίησαν δύο ερευνητές του Harvard και του πανεπιστημίου της Β. Καρολίνας δεν ανήκει σ' αυτή την κατηγορία. Οι δύο αυτοί ερευνητές λοιπόν, αφού παρακολούθησαν την πορεία 680 LPs για 17 εβδομάδες, καθώς και την κίνηση τους στο δίκτυο ανταλλαγής OpenNap, κατέληξαν στο συμπέρασμα ότι η ανταλλαγή αρχείων δεν αποτελεί σημαντική απειλή για τις πωλήσεις των δίσκων! Σε κάποιες περιπτώσεις μάλιστα σημειώθηκε και αύξηση των πωλήσεων...
Από τα ελληνικά βραβεία «Αρίων», «Αγρίων» ή όπως αλλιώς θέλετε αποκαλέστε τα, αξίζει να απομονώσουμε μια και μόνη στιγμή. Την ατάκα ενός μέλους της Εστουδιαντίνας της Ν.Ιωνίας: «η καλή μουσική σκοτώνει την πειρατεία». Άκουσαν άραγε οι υπεύθυνοι των δισκογραφικών ή είχαν πάλι μαϊντανό στα αυτιά;
Η καριέρα του Dylan είναι γεμάτη από αμφιλεγόμενες επιλογές σε κάθε σχεδόν τομέα (μουσικό, προσωπικό, θρησκευτικό, κινηματογραφικό). Κατά συνέπεια δεν πρέπει να ξενίζει η συμμετοχή του σε διαφήμιση ...sexy εσωρούχων γνωστής μάρκας (ας μην κάνουμε γκρι διαφήμιση!), όπου όχι μόνο εμφανίζεται ο ίδιος (όχι, δεν τα φοράει!!) αλλά υπάρχει και ως «χαλί» το τραγούδι του «Love sick».
Τελικά το να κατακεραυνώνεις τον Bush έχει γίνει πολύ trendy μεταξύ των rock μουσικών εντός και εκτός των ΗΠΑ! Δεν λέω ότι είναι αρνητικό σαν φαινόμενο, απλώς με την επικέντρωση σε συγκεκριμένα πρόσωπα κάπου χάνεται το δάσος. Και το δάσος είναι η πολιτική όχι τα πρόσωπα! Anyway, οι τελευταίοι που μπήκαν στον χορό κατά του Bush είναι οι Beastie Boys, οι οποίοι στον καλοκαιρινό τους νέο δίσκο «To the 5 Boroughs» θα περιλάβουν αρκετά δηκτικά σχόλια για τον σύγχρονο Εξαποδώ...



