Live στη Θεσσαλονίκη
Στο ένα ημίχρονο παίχτηκε καλύτερη μπάλα. Του Κώστα Καρδερίνη
Δεκάμιση ανεβήκαν στο πατάρι του Β' 8ball οι clerks'. Η συνωμοσία τους έχει καινούριο μέλος, νέο τραγουδιστή, τον Θανάση. Το δυναμικό, δυναμιτιστικό, πανκ ροκ τους έχει ταυτότητα και το καταλαβαίνεις αμέσως. Οι ίδιοι το λένε οργασμικό SKG roll [έχουν ονομάσει και κομμάτι στον Letter to i δίσκο τους] δίνοντας το στίγμα του τόπου γέννησής τους, ως μπάντα που προήλθε από τον πυρήνα των Ziggy Was. Οι επιρροές από το αμερικάνικο ποστ πανκ είναι εμφανείς και από τον τρόπο που παραβιάζουν κανόνες και στεγανά.
Η μπασογραμμή του Λάμπρου είναι κυρίαρχη και ευδιάκριτη, μελωδική και εκτροχιαστική, ενίοτε βιτριολική. Παίζουν και από τα δυο δισκία τους, έχουν κέφι και ένταση, αλλά κοντρολάρουν ωραία τον θυμό τους. Ο κιθαρίστας Paolo έχει καλή σκηνική παρουσία στα δεξιά, παρά του ότι δεν ξεφεύγει ποτέ σχεδόν. Το δεύτερο σημείο αναφοράς είναι τα τύμπανα του Πασχάλη, στο βάθος, διαρκώς έντονα μες στ' αυτιά μας. Ο πρώην(;) Πάνος Ρώσ(σ)ης, στιχουργός των τραγουδιών, γουστάρει ακόμα και σιγοντάρει σ' ένα κομμάτι. Η φωνή του Θανάση είναι πιο μπάσα και μαζί κάνουν καλό ντουέτο. Όμως κάτι του λείπει ακόμη. Ίσως ο χρόνος. Πολύ καλό και το ελληνόφωνο κομμάτι Δαχτυλοφωλιά. Δεν υπάρχεις, τα δάκτυλά σου μια φωλιά, με τυλίξανε...
Ακούγονται ευχάριστα χωρίς να παίζουν κάτι προχωρημένο και είναι εμφανές ότι έχουν γυρίσει σελίδα. Ακούγονται ευδιάκριτα τα όργανα και οι στίχοι και η συμμετοχή του καθενός ξεχωριστά και ως συμβολή στο σύνολο. Πράμα το οποίο δεν ισχύει για τους επόμενους, Ludmila. Κι αυτοί είναι μουσικοί με παρελθόν. Η Φλώρα τραγουδίστρια Ιωαννίδη κι ο Γιώργος ντράμερ Αποστόλου είναι πρώην Make Believe. Τους πλαισιώνουν δυο κιθάρες κι ένα μπάσο. Η Φλώρα μονίμως διαμαρτύρεται στον ηχολήπτη για το μπάσο του Κούρταλη, ότι δεν ακούγεται. Όμως εμείς από κάτω ακούμε κάτι συγκεχυμένο, τα όργανα παίζουν στο ίδιο μονοπάτι και σκεπάζουν το ένα το άλλο κι όλα μαζί τη χαρακτηριστική πρίμα φωνή της Φλώ.
Η σύγκριση με τους προηγηθέντες clerks' conspiracy είναι πανεύκολη και γέρνει αμέσως υπέρ τους. Καταλαβαίνουμε ότι δεν φταίει ούτε ο χώρος ούτε ο ήχος του. Η πρόθεση των δεύτερων να παίξουν δυνατά, ακυρώνει το σύνολο, δυναμιτίζει τη μελωδία τους, μέχρις ενοχλήσεως. Η όποια αίσθηση μελαγχολικής ψυχεδέλειας σου αφήνουν οι ακροάσεις στο διαδίκτυο, εδώ έχει πάει περίπατο. Θεατές που φανερά ήρθαν για να ακούσουν μόνο αυτούς, αποχωρούν. Ακούγονται σχόλια ότι θα έπρεπε να βγουν με ανάποδη σειρά τα δύο γκρουπ. Ωστόσο κρατιούνται γερά στη σκηνή μέχρι τη μία και πέντε ολοκληρώνοντας παλικαρίσια το σετ τους. Καρδιά - και... Λατρεμένοι δεν μας κέρδισαν δυστυχώς.