Dream pop από τα καλύτερα δείγματα του είδους, όπου τα θαυμάσια 'Sabres' και 'Stranded In Greenland' κερδίζουν αμέσως από την υποδοχή τις εντυπώσεις με το -μετρημένο- shoe-gazing της κιθάρας που μεταφέρει τα αέρινα φωνητικά αγκυρωμένο στην στέρεη ρυθμική post-punk βάση και τα ευρηματικά κρουστά. Ταυτόχρονα βέβαια εξασφαλίζουν και τον -δίκαιο μετά από είκοσι σχεδόν χρόνια- τίτλο του διαχρονικού για λογαριασμό της δεύτερης (και καλύτερης) δουλειάς του εγκληματικά αγνοημένου αυτού σχήματος απ' την Nebraska που έρχεται από την εποχή ('88) όπου η βρετανική pop ήταν ακόμη ζωντανή και δημιουργική για να αναδυθεί με την επανέκδοση αυτή στο σημερινό κλίμα βρετανολαγνείας, εξίσου επίκαιρη όπως και τότε.
Συντονισμένοι -παρά την απιθανότητα της καταγωγής τους- οι τρείς For Against στα όσα διαδραματίζονταν τότε πέρα απ' τον ωκεανό, στα τραγούδια τους συγχώνευσαν και ομογενοποίησαν το post-punk με την σπινθηροβόλα κιθαριστική pop της εποχής αλλά και τις ατμόσφαιρες που οικοδομούσε ο Ivo στην 4AD, προσθέτοντας τον ανοικτό ορίζοντα και την αισθητική της εκλεκτικής -και προσφιλούς μας- Independent Project Records που τους φιλοξενούσε. Το December εξακολουθεί και σήμερα να κυλά αβίαστα παρότι αρκετά ομοιόμορφα (εντοπίζοντας και τον μοναδικό μάλλον αντίλογο) και κορυφώνεται σε τραγούδια όπως τα παραπάνω ή το εξαιρετικό ομότιτλο, ενώ το tempo ανεβαίνει προς το τέλος ('Paperwhites') οδηγώντας στο κλείσιμο με το ορμητικό groove του 'Clandestine High Holy'.
Απάντηση λοιπόν στην παντοδύναμη τότε βρετανική pop που θα ικανοποιήσει παλαιότερους και πρόσφατους φίλους των βρετανικών '80's το December υπερέχει -αυθόρμητα και χωρίς attitude- απ' τις περισσότερες σύγχρονες αναβιώσεις, καθώς επιστρέφει με την ιδιαίτερα επιμελημένη αυτή έκδοση ζητώντας την δεύτερη ευκαιρία στην -έστω καθυστερημένη- αναγνώριση που δικαιούται.