Sonar Kollektiv: έδρα το Βερολίνο, ίδρυση το 1998 απ' την DJ-Producer ομάδα των Jazzanova. Όπως πολλές άλλες εταιρείες συγκεντρώνει γύρω απ' τον πυρήνα της ένα πλήθος μουσικών, καλλιτεχνών, γραφιστών, σχεδιαστών και φυσικά προγραμματιστών, jockeys, παραγωγών. Έχουν κυκλοφορήσει Paul Daniel, Dimlite, Dixon, Clara Hill, DJ Ghe, Kabuki, Ligthtning Head, Micatone, Microfish, Reunion, Sequel, Slope, Static κ.ά.
O άνθρωπος πίσω απ' το σχήμα αυτό είναι ο έγχρωμος Deyampert Amp Giles. Ξεκίνησε ως μέλος εκκλησιαστικής χορωδίας αλλά ας μην πάμε και τόσο πίσω. Ασχολήθηκε με σαξόφωνο, κιθάρα και σύνθεση, ήρθε και παρουσιάστηκε μόνος του στη Sonar, δοκίμασε sessions με τους Extended Spirits, General Elektrik, συνδούλεψε με τον Daniel Paul και τους Slope του. Άρχισε και συνεχίζει να γράφει παρορμητικά και παρατηρητικά, όπως άλλωστε θα έκανε ένας έκθαμβος Κληβελαντέζος στο Βερολίνο. Απ' τα μέρη της καταγωγής του όμως έφερε ορισμένες απ' τις φωνές του.
Έτσι οι Channeng Payton και Heather Clayton (από Amraah 8) οδηγούν σε δικά τους μονοπάτια δύο κομμάτια, όπως άλλωστε κι η Desney Bailey σε άλλα τρία, ένα εκ των οποίων το 'The sweetest delusion', που το πρωτοβρήκαμε στο 'In Between' LP των Jazzanova, άρα ακούστηκε σε μύρια lounge cafes. Ο δίσκος μάλλον απαιτεί χαλάρωση και προσοχή μαζί. Ξεκινά με λίγες γραμμές από ένα ποίημα της Channeng, οι κυρίες το οδηγούν σε δικά τους θερμοφόρα soul εδάφη, ο ήχος ενίοτε φέρνει προς Saint Germain και Moloko, και αυτοσαρκάζεται στο 'This is the dance track on this album'. Τελειώνει δε -πριν την κοσμική του έξοδο- με το 'Santiago sands rework', που ακούγεται σαν remix σε κάποιο παροπλισμένο Cranberries κομμάτι.
Όπως καταλαβαίνετε, είναι ένας ακόμα δίσκος που ακούγεται στο background άνετα, μπορεί να παιχτεί ολόκληρος σε cafe bar, έχει ν' ανταγωνιστεί δεκάδες ανάλογους, η ποικιλία του ικανοποιεί τους ποικιλολάγνους, ενώ απαιτητικότεροι θα γκρινιάξουν για μπέρδεμα ή μάλλον απουσία συγκεκριμένου ήχου.