Ας με διορθώσουν παρακαλώ πολύ όσοι με πιάσουν αδιάβαστο, όμως απ' όσο είμαι σε θέση να θυμάμαι, είναι η πρώτη φορά που εμφανίζεται σε ελληνικό δίσκο γυναίκα παραγωγός - εξαιρούνται όσες κάνουν μόνες τους όλη τη δουλειά, συμπεριλαμβανομένων της σύνθεσης και της ενορχήστρωσης. Κι ήταν φυσικό να σκάσει μύτη στον ίντι, τον ανεξάρτητο, τον εναλλακτικό χώρο, απ' όπου προσμένουμε οποιαδήποτε θετική εξέλιξη ενδέχεται να συμβεί στα μουσικά μας πράγματα - τις άλλες, τις αρνητικές, τις έχουν καιρό τώρα αναλάβει με απόλυτη συνέπεια οι πολυεθνικές κι ομολογουμένως έχουν αποδειχτεί λίαν αποτελεσματικές.
Πίσω στους Φέλλα - ή μάλλον μπροστά στους Φέλλα, ένα νέο, σφιχτοδεμένο ποπ γκρουπ γεμάτο ενέργεια και φρέσκες ιδέες, που η Αθηνά Χανιώτη ωθεί στα φυσικά τους άκρα με την πυκνή και νευρώδη παραγωγή της: ως τα ανήσυχα όσο κι επίμονα ποπ ηλεκτρονικά δια χειρός του πληκτρονικού Αχιλλέα Χαρμπίλα, τα σκληρά ως κι επιθετικά ροκάδικα κιθαριστικά ριφ απ' τον Άδωνι Γουλιέλμο που κάτι έχει πάει απ' τους House Of Love στις μελωδικές του αιχμές και τις ζόρικες, ατίθασες μα ακριβείς ερμηνείες που αποσπά μέσα από Κύριος οίδε τι είδους υπόγειες θηλυκές συνωμοσίες απ' την Ειρήνη Δημοπούλου που έτσι και καλλιεργήσει περαιτέρω την πρωτόγονη όσο κι εκρηκτική φωνή της, δεν υπάρχει περίπτωση, θα συζητηθεί. Και μη θεωρηθεί προϊόν ανεπάρκειας το ότι, ο μπασίστας Σωτήρης Πανδής κι ο ντράμερ Δημήτρης Στάμου δεν χαλάνε τον κόσμο με τις στέρεες ρυθμικές βάσεις τους. Αντίθετα, είναι σημάδι ωριμότητας κι επίγνωσης του τι ακριβώς επιδιώκουν οι Φέλλα ως μουσικοί.
Προς το παρόν, κρίνοντας απ' την ανυπομονησία που αναβλύζει απ' τις συνθέσεις των Α. Γουλιέλμου Σ. Πανδή και Δ. Στάμου καθώς κι απ' τους εξίσου απλούς και άμεσους στίχους του τελευταίου (με όλα τα καλά κι όλα τα κακά που εμπεριέχουν οι ιδιότητες αυτές), θα έλεγα ότι, οι Φέλλα επιδιώκουν να πάρουν πίσω τα πρώτα 20 τους χρόνια απ' τις αδίστακτες εκείνες κοινωνικές δυνάμεις που τους τα απέσπασαν δολίως όταν αυτοί ήταν ακόμη πολύ μικροί για να το πάρουν χαμπάρι και να το προλάβουν. Στην επόμενή τους φάση, λαμβάνοντας υπόψη κάποια ιδιαίτερα «αποσταθεροποιητικές» αιχμές θορύβου στις ενορχηστρώσεις των Φέλλα, υποθέτω ότι θα επιδιώξουν να ακυρώσουν με το έργο τους τις δυνάμεις αυτές. Να το ψάξουν και να το προωθήσουν περαιτέρω δηλαδή...