Τρία άτομα (Beth, Nathan, Kathy) και στερεότυπο lineup (φωνή, κιθάρα, drums), οι Gossip ανήκουν ακριβώς στην πληθώρα σχεδόν πανομοιότυπων group που εμφανίζονται σχεδόν καθημερινά και, παρότι προϋπήρξαν των περισσοτέρων, κινδυνεύουν να κριθούν ισοπεδωτικά και να χαθούν ανάμεσά τους.
Η τριάδα από το Arkansas σχηματίστηκε το '99 και, εγκατεστημένοι στην Olympia της Washington (ο Nathan συνεργάζεται και με τους Die Monitr Batss, συγκάτοικους στην Dim Mak, με το όνομα Brace Paine) έχουν ήδη τρεις δουλειές στο ενεργητικό τους με πολύ καλή αποδοχή που τους τοποθέτησαν δίπλα στους καλύτερους από τους blues-punk ομοϊδεάτες τους. Τα στοιχεία που τους έχουν ξεχωρίσει είναι ο κοφτερός, ξεκάθαρος και ορμητικός ήχος τους, σημάδι ότι ξέρουν ακριβώς τι κάνουν, κυρίως όμως η προσωπικότητα της Beth Ditto, μια λευκή κυρία της soul και του gospel, τα σκηνικά καμώματα της οποίας ανήκουν σε διαφορετικής κατηγορίας έντυπα και τα οποία έχουν κάνει τους Gossip ινδάλματα στους gay κύκλους.
Το Undead In NYC, ηχογραφημένο live σε μία μόνο νύχτα του Ιουλίου, έρχεται την ίδια χρονιά και λίγους μόνο μήνες μετά το Movement, οπότε δημιουργεί εύλογες απορίες ως προς τους λόγους ύπαρξής του.
"Starting up with a bunch of garage bullshit, we're not garage, we are pure punk" δηλώνει η Beth στο ενθουσιώδες κοινό για να ακολουθήσει ένας χείμαρρος θορύβου και παραμόρφωσης. Ευπρόσδεκτος ενδεχομένως, με την διαφορά ότι ο πραγματικός πρωταγωνιστής είναι η κακή ηχογράφηση που κάνει την Beth να μοιάζει με ναυαγό που προσπαθεί να ακουστεί μέσα στην θεομηνία. Επιβιώνει μόνο ο ήχος της κι-θάρας, το μοναδικό ηλεκτρικό όργανο άλλωστε, άχρωμος όμως και βαρύς που σκεπάζει τα πάντα.
Σε 27 λεπτά οι Gossip διατρέχουν δέκα τραγούδια, εννέα από τις προηγούμενες δουλειές τους με την πλειοψηφία από το "Movement" και το "Arkansas Heat", όπου ο επίμονος ακροατής θα ξεχωρίσει τις αρετές του "Confess" που υπερβαίνει το blues-garage αλλά και τα "Don't Make Waves" και "Danger" καθώς επίσης και την συγγένεια με τους Bell Rays. Το live κλείνει με την διασκευή του "I Wanna Be Your Dog", μεταφερμένο με ακατέργαστη ενέργεια που δείχνει όμως τους Gossip έξω από τα νερά τους και την Beth στα όρια των (μεγάλων) δυνατοτήτων της.
Ένα μέρος της ενέργειας των Gossip μεταφέρεται οπωσδήποτε, συνολικά όμως η γνωριμία μαζί τους γίνεται μάλλον ανορθόδοξα καθώς η ηχογράφηση τους αδικεί κατάφωρα, μεταφέροντας τον μακρινό μόνο απόηχο του "Movement". Ίσως αυτός είναι τελικά και ο λόγος για τον τίτλο Undead (αντί Live), αφού εδώ οι Gossip μόλις και μετά βίας καταφέρνουν να παραμείνουν ζωντανοί.