Κατά καιρούς ξεπροβάλλουν στο μουσικό στερέωμα διάφορα κοράκια / ιδιοφυΐες / βλαμμένοι που κόβουν, ράβουν και ξηλώνουν με μαεστρία κάθε είδους ηχητικά ρετάλια και εκσφεντονίζουν μουσικές ιδέες, μοναδικές για τον πλούτο και την ποικιλία τους. Mια τέτοια περίπτωση αποτελεί ο βρετανός κύριος Ben Jacobs, γνωστός ως Max Tundra, που έχει καταφέρει τα τελευταία χρόνια να τραβήξει όλα τα βλέμματα πάνω του, που έχει αναγκάσει το Wire να τον συμπεριλαμβάνει στα ταπεράκια του και την Warp να περηφανεύεται για την πρώτη κυκλοφορία του, το single "Children at Play" του 1998.
Mε το πρώτο άκουσμα είναι φανερό ότι το "Mastered by Guy at the Exchange" δεν είναι άλμπουμ που εύκολα μπορεί να ταξινομηθεί. Για πρώτη φορά ο Jacobs χρησιμοποιεί τη φωνή του και τη φωνή της αδερφής του - όλες οι προηγούμενες κυκλοφορίες του ήταν οργανικές. O ίδιος παίζει όλα τα όργανα, όχι μόνο τα ηλεκτρονικά αλλά και όλα τα υπόλοιπα που χρησιμοποιεί και τα οποία δεν είναι λίγα: κρουστά, πλήκτρα, ακκορντεόν, κιθάρες, τρομπέτες και πολλά ακόμη. Το σύνολο είναι ένα, χωρίς αρχή και τέλος, ηλεκτρονικό ποπ ροκ γαϊτανάκι. Eκεί βέβαια βρίσκεται και η μαγεία του. Tο μικροσκοπικό "Merman" που ανοίγει το άλμπουμ θα έπαιρνα όρκο ότι το έχουν γράψει οι They Might be Giants ενώ το ομώνυμο κομμάτι "MBGATE" που ακολουθεί αποτελεί μια πειραγμένη, μεταλλαγμένη άποψη της soul - funk σκηνής των seventies. Kάθε κομμάτι θυμίζει και κάτι διαφορετικό, από Zappa μέχρι Chumbawamba και από art rock μέχρι ποπ για τους πίνακες επιτυχιών. Tο "Lysine" που κυκλοφόρησε ως single δεν μπορεί να στηρίξει κανένα επιχείρημα προς αυτή τη κατεύθυνση - δεν είναι δα και η πιο ολοκληρωμένη σύνθεση του άλμπουμ. Tο instrumental ηλεκτρονικάκι "Cabasa" είναι κυρίως αυτό που τον συνδέει με το προηγούμενο, ντεμπούτο άλμπουμ του "Some best friend you turned out to be".
Eκεί που επιτυγχάνει και τελικά διαπρέπει ο Ben Jacobs είναι η επιτομή, η σύγκλιση και η μίξη των μουσικών ειδών με σκοπό την πειραματική και, επιτρέψτε μου τον χαρακτηρισμό, αστεία καταγραφή των μοντέρνων τάσεων. Μετά από απανωτές ακροάσεις ο ακροατής πείθεται ότι τίποτα μέσα στο άλμπουμ δε συμβαίνει στα σοβαρά. H αγγλική σκηνή έχει δώσει παρόμοια ακούσματα τις δύο τελευταίες δεκαετίες. Tο "Mastered by Guy at the Exchange" φτιάχτηκε για διασκέδαση και για πάρτυ. Όσοι προσπαθήσουν να ανακαλύψουν σοβαρότητα και συνθετική υποταγή πίσω από συγκεκριμένα μουσικά ιδιώματα έχουν χάσει το παιχνίδι με την πρώτη ακρόαση.