To ερώτημα σχετικά με την σχέση μουσικής και τεχνολογίας, είναι μακρόχρονη ιστορία. Τα τελευταία χρόνια και σε συνδυασμό με την εκατέρωθεν εξέλιξη τους, αλλάζει συνεχώς θέσεις και ψάχνει να βρει το λεπτό σημείο της επιρροής που ασκεί ειδικά η τεχνολογία στην μουσική και ως πιο βαθμό. Και καθώς, ανέκαθεν και σε όλα τα θέματα, ήταν πολύ καλύτερη και παραστατικότερη η επί του πρακτέου απόδειξη από την θεωρητική ανάλυση, την γραμμένη στα χαρτιά ή την εκφερόμενη από τον λόγο, υπάρχουν μουσικοί που δίνουν τις απαντήσεις στα όποια ερωτήματα. Αυτό δεν σημαίνει βέβαια, ότι στο Ovo του Peter Gabriel θα βρείτε μέσα στο enhanced cd, διάφορα κείμενα σε ηλεκτρονική μορφή που επεξηγούν την μορφή της σχέσης. Ο Peter Gabriel δεν είναι αρθρογράφος ούτε συγγραφέας. Είναι όμως ΜΟΥΣΙΚΟΣ. Ή για την ακρίβεια ένας φιλόσοφος της μουσικής.
Ενδεχομένως να πιστεύει πως η ενσωμάτωση της τεχνολογίας από τον καλλιτέχνη στο πεδίο της τέχνης του, να είναι αντιφατική. Δικαιολογημένα, και επειδή πριν έγινε αναφορά για την επί του πρακτέου απόδειξη, το 'Ovo' είναι μια εκ των ακλόνητων αποδείξεων για την σχέση τεχνολογίας και μουσικής.
Η μουσική του καταρχήν, δείχνει την επιθυμία του Peter Gabriel για τον πολλαπλασιασμό των ηχητικών δυνατοτήτων. H επαύξηση αυτών των δυνατοτήτων νομίζω ότι γίνεται αμέσως αντιληπτή από τον ακροατή. Αυτό που εντυπωσιάζει όμως είναι η εφαρμογή αυτών των δυνατοτήτων. Η τεχνολογία ουσιαστικά, στην συνθετική δεινότητα του Peter Gabriel γίνεται ένα με την μουσική. Αποτελεί μια διακριτική παρουσία, που όμως απογειώνει το τελικό αποτέλεσμα. Ίσως να χρησιμοποιεί πιο πολλά τεχνολογικά μέσα και από τους Orbital, όμως τα δίνει διακριτικά γιατί και ο ίδιος ίσως δεν θέλει αυτή η καταλυτική αλλαγή που παρέχουν να γίνεται τόσο ορατή και επικαλυπτική.
Όσο για το εντυπωσιακό video του cd, εκεί τα πράγματα δείχνουν καθαρά την σχέση του με την καλαισθησία. Δεν μπορεί ένας άνθρωπος, σε όποιο δημιουργικό τομέα κι αν δραστηριοποιείται, να επιλέγει αυτή την multimedia εφαρμογή για να συνοδεύσει την δουλειά του και να μην είναι καλαίσθητος.
Από το δισκοπωλείο απ' ευθείας στο cd-rom του υπολογιστή και όχι στο στερεοφωνικό. Καιρός να το πάρουν απόφαση ορισμένοι, ότι η μουσική δεν είναι μονοσήμαντη. Δεν κινείται μόνη της στο χώρο και τον χρόνο. Επηρεάζει και επηρεάζεται από εξωγενείς προς αυτή καταστάσεις.
Το Ovo είναι το καλύτερο παράδειγμα για την κατανόηση αυτής της επιρροής. Αν ήταν κινηματογραφική ταινία θα ήταν αναμφισβήτητα, "η αυτοκρατορία των αισθήσεων".