CD2 1. Kristin Mainhart : Empty (V-Sag Healing Mix) 2. V-Sag feat. Alexandra McKay : I Totally Miss You (Club Mix Radio Edit) 3. Kristin Mainhart : Empty (V-Sag Healing Mix Into Dub) 4. Loreena McKennitt : Marrakesh Night Market (V-Sag Remix) 5. Ekos Quartet : Free With You (V-Sag Remix) 6. V-Sag feat. Alexandra McKay : I Totally Miss You (Club Mix) 7. V-Sag feat. Alexandra McKay : Feather (DJ Tarkan Remix) 8. V-Sag feat. Alexandra McKay : Feather (Club Mix) 9. V-Sag feat. Alexandra McKay : Feather (Underwater Mix)
Μέρα με τη μέρα, ανελλιπώς όμως (ελαφριά δεν περνάει ούτε μια της), ένα απ' αυτά που χάνουν σε μέτρα στα 9 χρόνια της 2ης χιλιετηρίδας είναι το "εν δυνάμει δυνατό". Ποιο νόημα έχει πια η φράση "στα μέτρα του δυνατού" λ.χ. όταν η πιθανότητα καίγεται πρώτη, αουτσάιντερ υπάρχουν για την κουβέντα, η λογική δεν πρυτανεύει, τα γκάλοπ επαληθεύουν το απρόβλεπτο αλλά και το κομφούζιο μπερδέματος; Και πού να δεις παρακάτω... Όσο προλάβεις, δηλαδή... Ρίξε μια ματιά εδώ, ελάχιστο χρόνο θα χαλάσεις, στους στίχους ενός γνωστού ζουμπά. Έθεσε από πριν 20 χρόνια, εγκαίρως, δηλαδή, μία προφητεία, και πριν αλλάξουν δύο γενιές επαληθεύτηκε λέξη τη λέξη...
Κι όμως, μονάχα σε τέτοιους τσιτωμένους καιρούς θα μπορούσε ένας dj απ' τη Λάρισα να βρεθεί το 2006, κι όντας μόλις 23 χρονών, στο νούμερο 110 της λίστας του περιοδικού DJ Mag με τους τοπ-250 των πλατό σε worldwide κλίμακα - προϊόν ιντερνετικής ψηφοφορίας, κάτι σαν ετήσιος θεσμός για τον κύκλο της. Ο Βασίλης Σαγώνας λοιπόν, δεν είναι η απλή, συνηθισμένη περίπτωση turnablist... Είναι ενεργός εις τη μεγάλη εμβέλεια...
Στο "Feather", η The Sound Of Everything, η οποία παρεμπιπτόντως κάνει ένα συνεπές μάνατζμεντ αναφορικά με την εγχώρια electronica κι έχει συμβάλλει στο να ανέβουν τα στάνταρτ σε καθετί σχετικό στο χωριό μας, να της το αναγνωρίσουμε πλέον, συνηγορεί και χωρίζει το 2πλό άλμπουμ δίνοντας από ένα cd στην καθεμιά πλευρά του V-Sag, της δεξιάς και της αριστερής, του παραγωγού (των 50') και του remixer (των 63'!)... Προσωπικά δε θα τις έσμιγα καν. Η δουλειά του συνθέτη είναι ούτως ή άλλως αυτάρκης και κρίνεται εκ των ενόντων μόνη της, είναι κάτι ολόκληρο κι όχι μέρος... Εκτιμώ δε, ότι το κανονικό cd "χάνει" γενικώς και ποικιλοτρόπως έτσι όπως ακολουθείται πανταχόθεν στην ίδια συσκευασία από το δεύτερο: εννιά ριμίξ του V-Sag, τα τρία στο ομότιτλο τρακ, που προβλέψιμα "εξαντλείται" φθίνοντος του ενδιαφέροντος. Παρά το αθωωτικό πνεύμα του bonus, με τους djs έχω έρθει κατ' επανάληψη αντιμέτωπος με το δημοφιλές τους στερεότυπο να μην ξεχωρίζουν τα σετ στα κλαμπ απ' τα κομμάτια που σε άλλες στιγμές οι ίδιοι γράφουν. Εξάλλου, το "Marrakesh Night Market" της Loreena McKennitt, για να ασχοληθούμε με τον αναμιξαρισμένο κράχτη εδώ, είχε ήδη κυκλοφορήσει απ' τον Ιούνιο σε συλλογή του Mr Sam...
Ωστόσο, κατά νορμάλ τρόπο, αλλά με εμφανή μόχθο, ο φετινός τρίτος δίσκος του V-Sag είναι ένα βήμα μπρος απ' το "Shakespearean Love" του 2007, κι είναι με τα όλα του ανάμεσα στις file under dance/ electronic κυκλοφορίες του 2008 που ξεχωρίζουν μέσα κι έξω απ' τα σύνορα. Κι αυτό το βήμα κρύβει ένα μυστικό που έχει την πηγή του στα φωνητικά της νεαρής Αλεξάνδρας McKay-Διαμαντοπούλου, με καταγωγή απ' τα Χανιά και πρότερη συνεργασία με τους (από κει) Vello Leaf. Μόλις στα 21 χρόνια της, κρατάει απ' αυτά τη μαγεία, όπως συμβαίνει με κάθε εικοσάρη άνθρωπο που συνειδητοποιεί από πολύ νωρίς τι θέλει να κάνει, και την καθιστά το ισχυρότερο προωθητικό. Το στήσιμό της μέσα στο τραγούδι είναι εντυπωσιακό σε χροιά και χρώμα, με άψογη προφορά, και σε κάνει να νομίζεις ότι βρίσκεται πίσω απ' το μικρόφωνο δεκαετίες κι όχι χρόνια. Το "Out Of The Ashes" ας πούμε το αποδίδει τελείως κόντρα και πάνω, λες και πρόκειται για ατμοσφαιρικό, γοτθικό μέταλ... Ή η βαθιά σφραγίδα που αφήνει στο εξαιρετικό "Feather"... Ο V-Sag της εμπιστεύεται την ερμηνεία των τεσσάρων απ' τα έξι τραγούδια του cd, και ορθώς πράττει, χωρίς να υποτιμώ ή να υπολείπονται οι συμμετοχές της Μαρίας Λατσίνου, μεγάλη φωνή, πειστήριο οι απογειώσεις της στο "Kafka" των Socos & The Live Project Band, και της ανερχόμενης Baby Queen.
Το "Feather" δε φτάνει το "Blue" του Mama, την έκδοση της TSOE με τα περισσότερα καράτια για φέτος, κι είπαμε από πού χωλαίνει στο σύνολο, σ' ένα απ' τα πολλά πρόσωπα του πλεονασμού. Έχει όμως περιεχόμενο που κρύβει global αξίες. Κι ως τέτοιο, έχει πάρα πολλά που μετράς στο τέλος, ακόμη κι η ανύποπτη διασκευή στο "I Totally Miss You" των Bad Boys Blue αυτό επιβεβαιώνει. Σχεδόν...