Και μετά το βαρύ progressive τι; Ας ψάξουμε στο σεντούκι αν μας έχουν απομείνει τίποτις κομμάτια. Zero waste δεν λέει και το μότο της εποχής; Της Ελένης Φουντή
Μια σπουδαία επανέκδοση ενός οριακού για το είδος δίσκου μπορεί (ή και οφείλει) να αποτελεί αφορμή για επανεκτιμήσεις. Χωρίς ωστόσο... ρεβιζιονιστικές προθέσεις. Του Γιώργου Λεβέντη
Η αντωνυμία "my' χαρακτήριζε ανέκαθεν την στάση των περισσότερων τραγουδοποιών. Οι σημερινές ωστόσο έχουν τον δικό τους ('my") τρόπο. Του Παναγιώτη Αναστασόπουλου
Έστιν ουν ambient μίμησις... φύσεως σπουδαίας καὶ τελείας. "Δεν υπάρχει πιο μυστήριο και «μεταφυσικό» πράγμα από την ίδια τη φύση". Του Αναστάσιου Μπαμπατζιά
70s κλίμα, 80s και 90s αναφορές, παραγωγή και... οργή του Σήμερα. "Στη μουσική του John οι ταμπέλες το μόνο που κάνουν είναι να σε παραπλανούν και καλό είναι να τις αποφεύγεις". Του Παναγιώτη Αναστασόπουλου
Υπάρχει σκηνή και δημουργία και χωρίς εφοπλιστική στέγαση, πέρα από τα γνωστά δίκτυα επικοινωνίας. Οι αντιφάσεις δεν λείπουν ωστόσο, όπως και οι απορίες... Του Βασίλη Παπαδόπουλου
Ανέκαθεν η ανάγκη του ανθρώπου για μια κατανυκτική, υπερβατική και άχρονη (έστω και φαινομενικά) πνευματικότητα ήταν έντονη. Πόσο μάλλον σε τέτοιους καιρούς. Του Αναστάσιου Μπαμπατζιά
Γιατί συνεχίζει κι επιμένει; Ένα ερώτημα που ίσως πρέπει να στραφεί και στον καθένα και στην καθεμιά ημών. Τότε θα δοθεί και η απάντηση... Του Παναγιώτη Αναστασόπουλου
Στουντιακή αυτοσχεδιαστική συνάντηση που το αποτέλεσμά της χρειάστηκε δεκαέξι χρόνια για δει το φως (και να βρει τα αυτιά) της δημοσιότητας. Του Κώστα Καρδερίνη
Κι αν η αναφορά σε "μουσική από την Κορέα" φέρνει στον νου την (κατά βάση δυτικοστραφή Κ-Pop), η χώρα έχει να προσφέρει και άλλες πιο συναρπαστικές ακουστικές εμπειρίες. Του Αναστάσιου Μπαμπατζιά
"Σκοτώστε τη μάνα σας όσο είναι ακόμα νέα" είχε πει κάποτε ο Πολ Ελυάρ, σε έναν αιχμηρό αφορισμό για τον απογαλακτισμό από τις κάθε είδους αυθεντίες στην πορεία προς την ενηλικίωση. Σε αυτό το πνεύμα μοιάζει να βαδίζει και αυτό το... δυναμομεταλλικό νέο συγκρότημα. Της Ελένης Φουντή
Αμφότεροι έχουν αποδημήσει από τον κόσμο αυτό εδώ και πολλά χρόνια, ωστόσο η έκδοση αυτή έχει μια αξία σημαντικότερη από μια αρχειακή καταγραφή για την ιστορία. Του Αναστάσιου Μπαμπατζιά
Είμαι το νούμερο....5748405, (δεν) με ξέρουν όλοι με αυτό. Νεαρός Αμερικανός κιθαρίστας με καταιγιστική παραγωγή φτάνει στα αυτιά του Βασίλη Παπαδόπουλου
Κι αν o Νεοϋορκέζος δημιουργός δεν κομίζει γλαύκα εις... ambient με την χρήση ήχων της φτερωτής πανίδας, έχει όμως έναν ξεχωριστό τρόπο να τους εντάξει σε ένα μελωδικό σύνολο . Του Αναστάσιου Μπαμπατζιά