ΔΙΣΚΟΙ

Μια νέα δημιουργός αναζητά με όχημα την indie/dream ποπ τη δική της προσωπική διακριτή ταυτότητα σε έναν κόσμο (ουχί μόνο μουσικό) κορεσμένο από δαύτες. Της Χριστίνας Κουτρουλού
Η μουσική ως υπέρβαση της πραγματικότητας, ως εξερεύνηση υπαρκτών αλλά και ανύπαρκτων τόπων. Του Αναστάσιου Μπαμπατζιά

Vergessenheit Silence

(Outlandish Recordings)
Όχι πια τραγούδια, μόνο απαγγελίες και ηχοτοπία. Με κλειδί τον John Cage. Του Χάρη Συμβουλίδη

Anna Webber Idiom

(Pi Recordings)
Το να φτιάξεις τη δική σου γλώσσα (ή έστω ιδίωμα) είναι ένα ποθητό ζητούμενο για κάθε δημιουργό. Και μετά, όταν κι αν το καταφέρει, να μπορέσει αυτή να αποτελέσει βάση επικοινωνίας... Της Ελένης Φουντή
Ανάμεσα σε άφθονη Sarah (αλλά και πολύ... μάρα), τα σχήματα της indie ποπ που διέθεταν δυνατή συναισθηματική μελωδικότητα ανέκαθεν ξεχώριζαν. Της Χριστίνας Κουτρουλού

Bernz Emilio Bernhard Presents: Yacht Club vol. 1

(Ανεξάρτητη έκδοση)
Μετά το ...yacht rock βρέθηκε και ένα ανάλογο στο χιπ-χοπ; Ένας δίσκος που κατά τον Χάρη Συμβουλίδη "σε χτυπά σαν θαλασσινό αεράκι σε ζεστό θερινό μεσημέρι", αποδεικνύεται όμως παντός καιρού
Ένας φρέσκος ποπ δίσκος μιας Αμερικανο-κορεάτισσας, οι 80s αναφορές του και η... σιγμοειδής συνάρτηση. Του Αντώνη Ξαγά
Τίτλος αναθεωρητικών ιστορικών στοχεύσεων, περιεχόμενο ανορθόδοξα φιλόδοξων βλέψεων, και η διεθνής κριτική έχει μπει σε modus υπερβολής. Θα συντονιστεί σε αυτό και ο Χάρης Συμβουλίδης;
Ένας Φινλανδός συνθέτης, επτά συνθέσεις και επτά σολίστες που παίζουν τα σόλα που γι' αυτά δεν τους… αποφεύγουν. Του Αναστάσιου Μπαμπατζιά
Αθήνα ως γνωστόν έχουν οι ΗΠΑ, έχουν όμως και Αττική, η οποία είναι... φυλακή αλλά και παλιό χαμένο μέταλ σχήμα που επιστρέφει να διεκδικήσει ετεροχρονισμένες δάφνες. Του Χάρη Συμβουλίδη
Έξι χρόνια πέρασαν από το... R.I.P. του σπουδαίου Ιάπωνα τζαζ πιανίστα για να δουν δισκογραφικό φως οι τελευταίες του ηχογραφήσεις. Του Αναστάσιου Μπαμπατζιά
Ο αμερικανικός μινιμαλισμός συναντά μεταξύ άλλων την μαλγασιανή ποίηση μέσα από τα …δάχτυλα ενός καθηγητή μουσικής θεωρίας και πιανίστα. Κι αν είμαι λόγιος μην με φοβάσαι… Του Χάρη Συμβουλίδη

LUMP Animal

(Partisan)
Πόσα χρόνια πρέπει να περάσουν για να χαρακτηριστεί ένας ήχος ‘ρετρό’; Πόσο παλιά ήταν που γράφαμε για indietronica και folktronica; Του Γιώργου Λεβέντη
Πού αποτυπώνεται καλύτερα το όραμα ενός καλλιτέχνη ή ενός συγκροτήματος; Στο στούντιο ή στη σκηνή; Ερώτημα μονίμως τιθέμενο και πολλές φορές αναπάντητο. Του Αντώνη Κλειδουχάκη
Ελληνο-νορβηγική σύμπραξη στους αμμότοπους του ελεύθερου αυτοσχεδιασμού, με όχημα τσέλο και προετοιμασμένο πιάνο. Για... προετοιμασμένους ακροατές. Του Αναστάσιου Μπαμπατζιά
Παλιά πρότυπα που μπορεί να θέτουν... standards προς υπέρβαση. Όχι πάντοτε αδύνατο. Του Αναστάσιου Μπαμπατζιά

Moby Reprise

(Deutsche Grammophon)
«Αν κάποιος μου ξαναπεί ότι τα πράγματα δεν έχουν ψυχή, θα τον βάλω ν’ ακούει αυτό το βινύλιο μέχρι να ματώσουν τ’ αυτιά του». Του Χρήστου Αναγνώστου
Ένα σχήμα που ποτέ δεν στρογγυλοκάθισε στην ασφάλεια του… θρόνου του, θα το κάνει τώρα στον 19ο δίσκο; Της Ελένης Φουντή

Υποχθόνιος Tesla

(Mad House/Minos-EMI/Universal)
O παλιός θυμίζει ότι είναι ακόμη εδώ, είναι όμως και... αλλιώς; Του Χάρη Συμβουλίδη

Significant Point Into The Storm

(Dying Victims Productions & Oss Da Mord)
Οι Ιάπωνες έχουν πάει την "μίμηση πράξεως σπουδαίας καὶ τελείας" σε άλλο επίπεδο (και όχι μόνο στη μουσική). Ωστόσο, με έναν τρόπο ο οποίος είναι ταυτόχρονα κι απόλυτά δικός τους... του Χάρη Συμβουλίδη

Ryoji Ikeda Technicolors

(The Vinyl Factory)
Τάξη μέσα από το χάος, μουσική μέσα από τον θόρυβο. Με ιαπωνική εγγύηση κατασκευής. Του Αναστάσιου Μπαμπατζιά
Σπουδαίος τραγουδοποιός στη ζωή και στη μουσική, του οποίου συναντάται μια πλειάδα πολιτισμών, ειδών, οργάνων και ιστοριών. Η Χίλντα Παπαδημητρίου ακούει (ασταμάτητα) και γράφει σε mood παραληρήματος
Η Οθωμανική Αυτοκρατορία δεν έφτασε ποτέ μέχρι την Ισπανία, ωστόσο τούτο δεν εμποδίζει τούτο το σύγχρονο σχήμα να εντρυφήσει πειραματιζόμενο στην παράδοσή της. Του Χάρη Συμβουλίδη

Σελίδες

Σελίδες

  • από 140 σελίδες, 4176 εγγραφές
Εγγραφή στο RSS της κατηγορίας